Uzycie promocji w wynikach najpopularniejszej wyszukiwarki

Prawie każdy właściciel strony internetowej chce, żeby była ona odwiedzana przez jak największą ilość użytkowników. Przy wielkiej ichniejszym liczbie należycie zrobiona strona i oferta może zamienić wielu z nich w nabywców.

Warto tutaj zaznaczyć, że w tej chwili zdecydowana większość ruchu na witrynach pochodzi z wyszukiwarki. To w chwili obecnej wydatki na SEM (Search Engine Marketing) czyli marketing w wyszukiwarkach są największymi o ile chodzi o marketing internetowy. Kobiety i mężczyźni walczą między sobą o w jaki sposób najwyższe pozycje, które związane są bezpośrednio ze zwiększonym ruchem na stronie. SEM możemy podzielić na pozycjonowanie – czyli obecność w wynikach organicznych wyszukiwania, oraz płatne linki sponsorowane, gdzie płaci się za kliknięcia w reklamę. Kategorycznie warto zainwestować w obie formy, ponieważ znacznie się one różnią i mają różne zalety. Jeżeli już chodzi o płatną reklamę – ppc (pay per click), opłata za kliknięcia, to ma ona swoją specjalną pozycję w wynikach wyszukiwania. Zawsze płatne wyniki pojawiają się na pierwszych miejscach i dzięki temu posiadają szansę na zdobycie sporej ilości kliknięć i przekierowań na nasza stronę. Dalszym plusem jest to, że możemy sami decydować co ma się znajdować w treści mojej reklamy, oraz dodatkowo kiedy ma się ona pokazywać (po wpisaniu jakich słów priorytetowych), poza tym możemy ustalać odpowiednią kwotę za kliknięcie dzięki czemu posiadamy kontrolę nad tym ile wydajemy i tej kwoty nie będziemy przekraczać. Co istotne taka reklama pojawia się w SERPach zaraz, to nie jest tak jak w przypadku pozycjonowania, że musimy czekać miesiące zanim nasza witryna tam się pojawi, a jeszcze nie posiadamy na to gwarancji. Poprzez reklamę w adwords można informować o zmianach, o promocjach, zachęcać do korzystania z mojej oferty.
Więcej informacji: linki-sponsorowane.co.pl.